7 Şubat 2012 Salı

Hamilelikte 12. Hafta Doktor Kontrolü

On beş gündür sabırsızlıkla beklediğim doktor randevum nihayet dün gerçekleşti. Normal gebeliklerde doktor kontrollerinin aralıkları bir ay belki de daha uzun olabiliyor. Fakat ben bebek haberini aldığım günden beri bazı aksilikler yaşadığım içim haftada bir bebeğimi ultrasonda görmeye alışmıştım. On beş gün bana çoook uzun geldi. Bu son randevuyu iple çektim çektim, nihayet geldi, kısacası yine zor sabrettim:)

Doktor randevusundan önceki gün arkadaşım Durdane ile uzun bir telefon görüşmesi yaptık. Durdane ve Hakan'ın da Tılsım isminde çok güzel bir bebekleri var. Eşimle benim en favori bebeğimizdir Tılsım:) Durdane benimle hamilelik tecrübelerini paylaşırken bebeğin cinsiyeti ile ilgili olarak bu randevuda bir şeyler öğrenme ihtimalim olabileceğini söyledi. Bebek eğer erkek ise cinsiyetin daha erken belli olma ihtimali varmış. Durum böyle olunca randevu ile ilgili heyecanım daha da arttı.

Randevu saatini beklediğimiz 5-10 dakika kaygıdan eşimle doğru düzgün konuşamadık. İkimiz de bir terslik olmasın diye dua ediyorduk sanırım. Bebeğimizi ultrasonda gördüğümüzde eşimin yüzündeki ifadeye bir süre takıldım. Ne harika bir duygu! Heyecanı ve mutluluğu o kadar belli oluyordu ki onu böyle görmek beni de çok sevindirdi. Bebek büyümüş, doktorumuz her şeyin normal olduğunu söyledi. İkili test için fetal ense kalınlığının ölçüsünün alınması gerekiyordu. Bunun için de bebeğin hareket etmesini bekledi doktorumuz. fakat bizim bebeğin keyfi yerindeydi sanırım kıpırdamaya hiç niyeti yoktu. Doktorumuz biraz çabaladı hareket ettirmek için olmadı. Bana öksürmemi söyledi hareket etsin diye ama yine kıpırtı yoktu:) Neden sonra kıpırdadı bizimki. Bir çeşit dans gibiydi hareketleri:) Babasının dans becerisini almıştır umarım. Daha sonra ikili test için kan verdim. Ense kalınlığı normal sınırlarda çıktı şimdi kan testinin sonuçlarını bekliyoruz. Umarım kan testi sonuçları da normal çıkar.

Ha bu arada doktorumuza cinsiyeti öğrenmek için erken olup olmadığını sordum. Doktorumuz görebiliyoruz ama yanılma payı yüksek olduğu için söylemek istemiyoruz dedi. Ne yapalım? Bekleriz bizde. Hem yanlış öğrenmektense öğrenmemek daha iyidir...

Anne Yıldız'dan sevgilerle...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder