31 Mart 2012 Cumartesi

19. hafta ve hissedilen hareketler:)

Evet 19. hafta da bitmek üzere, yaşasın! Günler artık çok daha hızlı geçiyor sanki. Bunun sebebi ise sanırım benim artık işe başlamam ve uğraşacak bir sürü yeni şeyin olması. Erciyes üniversitesinde çalışmaya başladım bu hafta ve ODTÜ'de asistanlığa başladığım ilk günlerdeki acemiliğime benzer şeyler yaşıyorum. Binaların yerlerini bilmiyorum, sora sora buluyorum ama tekrar fakülteye dönerken kayboluyorum:)

Bu meşgul gündem içerisinde Koray büyümeye devam ediyor. Son bir haftadır hareketlerini çok daha belirgin bir şekilde hissedebiliyorum. 20. haftanın sonunda gerçekleşecek doktor randevusunu iple çekiyoruz. Baby center ve daha pek çok siteden öğrendiğime göre bu haftadan sonra sürekli ve büyük bir hızla büyüme gerçekleşecek. Hem Koray büyüyecek hem de ben:( Şimdiye kadar 4 kilo almış bulunuyorum. Bu süreci oldukça iyi idare ettim diyebilirdim şayet hamile kaldığımda biraz daha zayıf olabilseydim. Ne yapalım, biz de bu süreci mümkün olduğu kadar sağlıklı ve dengeli beslenerek, fazla kilo almadan geçireceğiz. Bu da bol protein ve lifli gıdalar demek oluyor...

Bu hafta havaların birden bahara dönmesi ile yaklaşan sıcaklarda günün her saati güneş alan evimizde 8. aylık hamile halimi düşünüp halim nice olacak diye düşünürken buldum kendimi. Bir süre önce eşimle de konuşmuştuk bu konuyu ve canım kocacım hemen harekete geçip zamanımızın çoğunu geçirdiğimiz oturma odamız için güzel bir klima aldı. Umarım çok fazla bunaltıcı bir yaz olmaz, olursa o odadan pek dışarı çıkamayacağım çünkü:)

Önümüzdeki günlerde bebek mobilyası ve ihtiyaçlarımızla ilgili bir alışveriş çılgınlığına daha girmemiz mümkün. Çok keyfili olacağına eminim zira erken dönemde Ankara'da yaptığımız alışverişin tadı hala damağımda... Gerçi ne alacağımı da çok iyi bilmiyorum ama blog tutan diğer anneler saolsun, her şey için güzel fikirler bulabiliyorum.

Haftaya yolun yarısında görüşmek üzere...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder