23 Nisan 2012 Pazartesi

Bebeğimi beklerken 22 hafta doldu...

Merhaba sevgili blogum,

hala seni kendime saklıyorum:) Sanırım Koray gelince arkadaşlarımı ve ailemi bilgilendireceğim. O zamana kadar bir kaç göbek fotosu eklemek istiyorum aslında, umarım bu hafta yapabilirim. Zira 5.5 kilo almış durumdayım ve kilo alım hızım çok arttı son iki haftada :( Bu durum ve havaların ısınması alışveriş ihtiyacını da getirdi doğal olarak. Nihayet iki gün önce kendime bir kaç tane t-shirt, gömlek vs aldım ancak, maalesef hamile pantolonları konusunda şansım yaver gitmedi, şimdilik daha önceden aldığım pantolonla idare ediyorum  ama pek rahat olduğunu söyleyemem.

Bu hafta oldukça güzel ve hareketli geçti. İş yerinde sürekli çeviri yapmakla meşgulüm. Bu kitap çevirisi artık son haftasına girdi ve elbette son ana kadar yetiştirme çabası içerisinde olacağım:) Diğer taraftan babacığımın köyümüzde yaptırdığı ev artık oldukça sona yaklaştığı için, seramik-kapı-dolap-duş kabin vs seçimleri yapmak için inşaat malzemeleri satan yapı marketleri dolaştık bütün hafta. Dün bir hafta aradan sonra inşaatın son halini görme fırsatı yakaladım. Her şey çok güzel olmuş ancak daha çook iş var:( Ben bahçeyi çiçeklendirmek için sabırsızlanıyorum. Bir sürü tohum ve soğan aldım bile. Hafta içi belkide onları ekmek için gidebiliriz köye.

Bu arada miniğim içimde kıpır kıpır ve büyümeye devam ediyor. Su sıralar yarım kilodan biraz hallice:) Her yediğim yemeğe, tatlıya tepki vermeye devam ediyor. Artık sesleri daha iyi algılayabiliyor, bu yüzden çeşitli müzikler dinletiyorum kendisine ve baby center'ın da önerdiği gibi müziğe kendimi bırakıp, müthiş dans hareketlerimi sergiliyorum! Koray da içeride eğleniyordur umarım:) Bu arada Koray'ımın babası da boş durmuyor tabii ki:) NBA maçlarını dinletmenin yanı sıra timeless rock ballads albümünden parçalar dinletmeye başladı mesela...

Koray'a: Merakla bekliyoruz seni yavrucum, nasıl bir bebek olacağını, kime benzeyeceğini, nasıl huylarının olacağını konuşup duruyoruz. Seni çok seviyoruz. Güzelce büyü, zamanı gelince sağlıkla gel bize!!!

Sevgiyle kalın...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder