3 Nisan 2012 Salı

20. hafta yolun yarısı

Merhaba,

Bugün bebeğim 20 hafta 2 günlük. Hamilelik serüveninin yarısına geldik. Bu 20 haftalık süreçte iş hayatımla ilgili yaşadığım olumsuz şeyler oldu ancak bunların beni üzmesine izin vermemeye çalıştım. Bu konuda ki sınırsız güç kaynağım ise çok yakınımdaydı , elimin ve göbeğimin hemen altındaydı lakin maalesef geçen haftaya kadar hissedemiyordum hareketlerini. Şimdilerde hızla büyüyor ve güçleniyor canımın içi. Artık varlığını da hissettiriyor kelebek hareketleriyle. Bu his öyle müthiş bir his ki umarım isteyen herkes kısa sürede kavuşur bebeğine.

Bir kaç saat önce rutin kontrol randevumuz vardı. Doktorumuz Elif hanım, dünya tatlısı, Koray'ın yaklaşık 334 gr'a ulaştığını ve gelişiminin gayet normal olduğunu söyledi. Ejderhan ve ben pür dikkat izledik Kımılcan Koray'ın marifetlerini. Zaten hareketlerini hissettiğim zamandan beri yani yaklaşık 10 gündür farkındaydım çok hareketli olduğunun ama normale göre nasıl olduğunu kıyaslayacak bir verim olmadığı için normali budur belkide diyordum. Fakat bizimki doktora bile pes dedirtecek kadar hareketli olduğunu ispatladı ultrason sırasında hiç yerinde durmayarak. Zavallı doktorumuz görmek istediği kemikleri, oluşumları bulana,yakalayana kadar baya uğraşmak zorunda kaldı. Neyse ki hepsi normal görünüyor dedi kendisi. İki hafta sonrasına ise tekrar randevu verdi, kafatası içerisindeki oluşumları daha ayrıntılı olarak inceleyebilmek için bu sürenin geçmesi gerekiyormuş. Umarım o gün de her şey normal çıkar.

Şimdilik Yıldız ailesinden haberler bu kadar. Haftaya görüşmek üzere...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder