26 Temmuz 2012 Perşembe

33. hafta

Selam sevgili blog,

Bu hafta yazdıklarımı yayınlamayı unutmuşum, gecikmeli de olsa yayınlayayım en iyisi.

33. haftaya geldiğimize hala inanamıyorum. Artık yani hafta hafta saymayı bıraktıktan sonra günler daha çabuk geçmeye başladı sanki. Bu hafta çok hareketli geçti, önce yeni ofisime taşınma öncesi hazırlıklarla, daha sonra ise o yorgunlukla geçti. Doktordan doğum öncesi 5 haftalık iznimi doğum sonrasına aktarmak için bir rapor aldım. Bunu iş yerine de tebliğ ettim. Temmuz'un sonunda mecburi izne ayrılana kadar çalışacağım, neyse ki üniversitede yaz dönemi olduğu için ve yaz okulu gibi bir derdimiz olmadığı için oldukça esnek çalışma saatlerine sahibim.

Bu arada oğluşum doktorunu ve beni şaşırttı, iki hafta önce baş aşağı pozisyona gelmişken bugün doktor randevusunda makat pozisyona döndüğünü şaşkınlıkla gördük, normal doğum isteğim gerçekleşemeyecek diye çok korkuyorum, 36'ya kadar döner belki dedi doktor, umarım döner.?!

30 haziranda doğum günümü kutladık. Anne adayı olarak doğum günümü kutlamak çok garip geldi aslında, ilk defa kendimi şımaracak kadar küçük hissetmedim sanki:( Evet büyüdüm, Koray doğunca daha da büyümüş olacağım... 10 gün sonra Ejderhan'ın doğum günü var, evet ikimiz de yengeciz, ona ne gibi bir hediye alacağımı düşünürken, bisiklet hayalimiz geldi aklıma, ben şu aralar bisiklet için pek uygun bir fiziksel durumda olmasam da onu bu yaz da bisikletsiz bırakmaya gönlüm razı olmayacak galiba, hem Koray büyüyünce peş peşe sürerler bisikletlerini, ne de güzel bir görüntü oluştu zihnimde:) nazar değmesin...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder